13 Ağustos 2009 Perşembe

Mr Perfect 2

Selamlar size daha once bir fantezimi anlatmıştım.Bu fantezimde bir Internet cafe sahibiyim.Bir tatil günü ve cafe ilkokul çağındaki çocuklarla dolu. İçeri sarışın 180 boylarında mavi gözlü vücut ölçüleri tahminimce 88-59-90 gibi var yoktu . Bunu biliyorum çünkü çocukken terzilik yaptım.Kadını boş bir bilgisayara oturuyorum .Bana icq olup olmadığını soruyor bende hemen icq yu acıyorum. Bu sırada kadın icq numarasını yazarken bende numaraları aklımda tutmaya çalışıyorum. Kadına başka bir şey isteyip istemediğini soruyorum. Aldığım cevap hayır teşekkür ederim oluyor. Bende bos bir PC ye gecip kadının numarasını yazıp aramaya başlıyorum nicki shopgirl hemen selam yazıyorum acaba cevap yazacak mı derken selam diye karşılık veriyor. Bu arada benim nickim zor-aşk kadınla muhabbete başlıyoruz konudan konuya atlıyoruz. Sonunda konu sekse geliyor eşcinsel ilişkilerden ensest ilişkilerden konuşuyoruz. Kadının sanal alemde olsa bu kadar rahat konuşması beni şaşırtıyor.Konu sanal seks e geliyor. Bu konuda onun görüşlerini soruyorum. Hiç denemediğini çok fazla teklif geldiğini ama kabul etmediğini söylüyor ve ekliyor düzenli bir seks hayatım var diye. Bense onu katıldığımı söylüyorum sürekli. Bu arada kadının adı emel . Emel den kendisinden bahsetmesini istiyorum Bu arada da doğru soyleyeckmi diye kadını çaktırmadan süzüyorum. Gerçekten doğru yazıyordu. Bu arada size söylediğim gibi olculeride benim tahmin ettiğim gibi. Dayanamayarak tam hayalimdeki bir kadın olduğunu ve anlattıkların karsısında mest oldum diye yazdım. Bana kendimden bahsetmemi soruyor anlatıyorum.(Daha önceki fantezimde kendimi anlattığım için simdi gerek duymuyorum) Kendimi anlattıktan sonra doğru söyleyip söylemediğimi anlamak için benden fotoğraf istiyor. Bende emele sağda en sondaki masaya bakarsan beni gorurusun diyorum. Ben korkak bir bekleyişle dururken kadın bana doğru dondu ve güldü. bir kez daha sasırmısıtım.Tekrar PC ye dönmüş ve bana cafede tuvalet olup olmadığını sormuştu bende yukarıda benim özel odamda olduğunu söylemiştim emel yanımdan merdivenlere çıkarken gözleriyle bana sende gel işareti yapıyıyordu .Ben arkasından ilerliyor ve odamı gösteriyordum.Kapıda bekleyeceğimi söylediğimde içeri girse diye cevap veriyordu. İçeri giriyorum ve kapıyı kapatıyorum. Beni kapıya itiyor vücudunu vücuduma sürtüyordu. Yanaklarımı ensemi kulaklarımı yalıyor hamle yapıp dudaklarını öpmek istediğimde geri kaçıyor üzerine gittiğimde beni tekrar kapıya yapıştırıyordu.Bu sarada geriye bir adım daha atıyor yavaş yavaş soyunmaya başlıyor dans ediyordu. Üzerindeki kazağı çıkardığında sutyensiz göğüsleri birden karsıma çıkmıştı ve dimdik duruyordu. Ben artık azmıştım yanına ilerliyor beline sarılıyor kadınsa beni yine geri itiyordu . Simdi üzerindeki etegide çıkartmıştı. Üzerinde sadece tangası fileli çorabı ve botları kalmıştı. Tekrar yanıma geliyor beni odadaki 3 kişilik koltuğa oturtuyor ve soymaya başlıyordu üzerimde sadece kulodumu bırakmıştı. Sikimin üzerine oturuyor amını sikime sürtüyordu bense göğüslerini öpmeye okumaya calsıyordum tekrar ayağa kalkıyor kulodumuda çıkartıyor yanıma oturuyor dudaklarımdan öpüyor eliyle de sikimle oynuyordu. Ben de ellerimde tangasının üstünden amını okşuyordum. Yere inip dizlerinin üstüne oturdu ve sikimi ağzına almaya baslamsıtı 17 cm sikimi ağzına alıyor ucunu ısırıyor tasaklarımla oynuyor bacaklarmı baldırlarımı sıkıyordu bende emelin saclarını okşuyor ve durumun zevkini çıkartıyordum.Tekrar koltuğa oturmuş ve bacaklarını aralamıştı sıra bende idi önüne eğilip fileli çorabının üzerinden bacaklarını öpüyor ısırıyor baldırlarını okşuyordum. Harika bacakları vardı. Simdi tangasının üstünden amını öpüyor ve amından süzülen am sularının kokusunu almaya çalışıyordum. Simdi tangasını da çıkartıyordum amının tüylerini yeni almıştı amını önce öpüyordum daha sonra amını yalamaya başlıyordum emel bacaklarını boynuma dalmıştı ve amını tamamen bana sunmuştu.Bu durumda emel dahada haz alıyor inlemelere başlıyordu. Amını bacaklarının her cm sini yalıyor öpüyordum. Dil darbelerimle amına giriyor arada gotunu okşuyor parmaklıyordum. Artık zamanı gelmişti ama emelin yaptığı gibi onu delirtme sırası bendeydi. Sikimi amına sürtüyor ileri geri harekteler yapıyorken dasaklarım emelin gotune çarpıyor sak sak diye sesler çıkartıyordu.Emel le ikimiz çıldırmıştık artık zamanı gelmişti sikimi amına dayamıştım bana hadi yeter artık sok artık diyordu komutu almıştım.Sikimi tek hamleyle amına sokmuştum hiç zorlanmamsıtım.Ayaklarını belime doluyordu botlarının topukları kalçama değiyordu. İyice aralanan amına gidip gelmeye baslamsıtım artık.Arada sikimi amından çıkartıyordum ve tekrar amına sokuyordum. Emel hızlanmamı istiyordu. Beraber boşalalım diyordu bunu bende istiyordum. Ama geleceğim yoktu emel beni iyice tahrik etmek için sik beni amımdan sik içime boşal gotuden sik beni diyordu erkeğim ol ve küfür ler ediyordu bu beni iyice delirtmeye yetmişti bile bir dakika sonra ikimizde sarsılarak boşalmıştık. Daha sonra devam edecek fantezilerime.

12 yorum:

  1. 05369842344 bayanlar arayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar ben efe ist dan 05373071055bazen evde tek basina oturdugumuz zaman insanin cani gercekten cok skliyor dimi? internetin basina oturdugumuzda bile özellikle bayanlar cogu zaman bir girisimde bulunmaya cesaret edemiyor, sanirim oda yurduminsaninin her bayana sülük gibi yapismasindan ibaret. Ama her nekadar normal bi cevremiz olsa bile hep ayni insanlarla sohbetde etmek istemiyoruz ama karsiniza bir dost sirdas guvenilir bir arkadas ciksa hanginiz o cesareti gosterip tanismak istemezdiki?? hele o kisi ile sohbet ederken zamanin nasil gectigini bile anliyamiyorsaniz.. ben böyle birimiyim? sana bagli bu eger sicakkanli neseli gülmeyi güldürmeyi seven biri isen bence denemeye deger pisman olmucaksin 0.5.3.7.3.0.7.1.0.5.5 watsap lina viber var

      Sil
    2. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun bananlar geç bayanlar arasin vasap da var maj da atabilirsiniz sadece bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin seksi bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin titiz efendi bayanlar arasin ankara 0543 453 45 25

      Sil
    3. slm ben Batuhan 05318801471zevk fantazi ve heyecan seven reel sex ile gerçek mutlulugu tatmak isteyen arzulu istekli ateşli mutsuz bayanlar kapali dullar arayabilir her türlü fanteziye varım Watsap carı sms

      Sil
  2. Olgun ve çök tecrubeliyim canı sıkılan genç kızlar sabah a kadar emrinizdeyim numaram çıkar rahatsız eder demeyin siz çağrı yapmadan kesinlikle aramam bosalttip rahatlatirim ister yazışarak ister konuşarak 0535 354 83 66

    YanıtlaSil
  3. Olgun ve çök tecrubeliyim canı sıkılan genç kızlar sabah a kadar emrinizdeyim numaram çıkar rahatsız eder demeyin siz çağrı yapmadan kesinlikle aramam bosalttip rahatlatirim ister yazışarak ister konuşarak 0535 354 83 66

    YanıtlaSil
  4. MERHABALAR BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GOZUNUN ÖNÜNDE SİKİLMESİNİ İZLEMEK İSTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR 2 ERKEK TARAFINDAN AYNI ANDA SIKILMEK ISTEYEN BAYANLAR 50 60 YAŞ ARASI BAYANLAR HERŞEY SELBES SINIRSIZ KESİNLİKLE KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE ADIN GIBI EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM 👍 👍 👍 👍 👍 👍 NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR ANKARA DISI HIC ARAMASIN LÜTFEN ANKARALI BAYANLAR ARASIN ARACIM VAR EVIM MUSAIT ÖNCE ARA KONUSALIM KAFAMIZ UYARSA GORUSURUZ UYMAZSA HERKES YOLUNA GIDER TEKRAR SAYGI VE HURMETLERIMI ARZ EDERİM ANKARALI KENDINE ÖZ GUVENI OLAN BAYANLARI BEKLIYORUM ARA KONUS ANLA DINLE BENCE NE KAYBEDERSIN YASA GÖR DIYORUM KORKMA KAPINA GELİP YATMAM ZATEN SECICIYIM HOSUMA GIDERSEN DIYORUM ANKARA LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil
  5. 0537 272 62 90 tanışmak arkadaş olmak isteyen kadınlar arasın uşak denizli aydın boy 175 kilo 82 boy 17cm kalınlık çap12cm

    YanıtlaSil
  6. Slm ben fırat 33 yaş da yim 177 boy esber balık etliyim her yerden de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin efendi saygılı sevimli bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun bananlar arsin ve temiz bir bayanla tanışmak istiyorum yakışıklı yim güzel olgun genç bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin sekse sevenler bayanlar titiz bakımlı bayanlar titiz bakımlı bayanlar arasin lezbiyen de ariyablirsiniz kendini bilen bayanlar arasin gizlilik önemli bayanlar ozelikleri telefonu da konuşulur bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin seksi bayanlar titiz ve temiz bakımlı bayanlar arasin titiz efendi bayanlar arasin ankara 0543 453 45 25

    YanıtlaSil
  7. 507 053 63 33 slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın çevresinden sanal değil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex cilginca sevişmek v saatlarca amn gtn yalatmak isteyen azgın atesli heryastan bayanlar v aralarına sirdas güvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasin ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas güvenilir biriyim ltf özellikle karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  8. Baris kastamonu 32 yasindayim tecrubeliyim zevkten bayilana kadar becerilmek isteyen bayanlar arayabilir 05432764846 evli ciftlere ucuncu tek bayanlara koca oluyorum

    YanıtlaSil
  9. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil